[O2] 2.0 BKD gdzie i jak zaślepić EGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artek195
    Classic
    • 2008
    • 6

    [O2] 2.0 BKD gdzie i jak zaślepić EGR

    czesć:-)
    W sumie o najbardziej oczywistej rzeczy od razu nie pomyślałem :-) ale faktycznie wydaje mi się że to trochę za wcześnie na klocki ale sprawdzę to w pierwszej kolejności
    Nigdy nie jeździłem autem z gazem więc nie wiem jak zużywają się klocki z tyłu, w mojej poprzedniej ASTRZE 2 dużo dłużej wytrzymały.

    ...jak to nie będą klocki to od razu jadę na drugą stację diagnostyczną żeby potwierdzić wynik pomiaru i wtedy dopiero do ASO zobaczymy co oni na to...Najlepsze jest to że ja nie odczuwam że mam słabe hamulce w porównaniu do mojego poprzedniego auta tutaj hamulce są super no ale wg pomiaru nie spełnia normy i tyle.
  • freekon
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 424

    #2
    [O2] 2.0 BKD gdzie i jak zaślepić EGR

    Witam panowie,
    poradźcie mądre głowy jak to w końcu jest. Chciałbym zaślepić egr żeby nie łapać syfu i wyłączyć go programowo, ale spotkałem się z czymś takim:

    "Nie zaleca się stosowania „pełnych” zaślepek w silnikach 2.0 TDI ze względu na możliwość wystąpienia problemów z turbosprężarką."

    I teraz zgłupiałem :evil: , chciałem kupić pełne blaszki (4mm miedzy rurę a kolektor i 1,5 między rurę a egr) a okazało się że faktycznie są też dostępne z otworami.

    I jeszcze jedno pytanie, czy jak zaślepię egr to dojadę 40km do tunera na wywalenie programowe?

    Za burzę mózgów z góry dziękuję :szeroki_usmiech
    Ambiente + pakiet na bezdroża
    było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      A nie lepiej tylko programowo wyłaczyc sterowanie EGR tak zeby byl cały czas zamkniety.
      Troche nie rozumiem jakie problemy mialy by wystapic z turbosprezarką to dwa jakby niezalezne uklady.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • freekon
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 424

        #4
        Zamieszczone przez przemik
        A nie lepiej tylko programowo wyłaczyc sterowanie EGR tak zeby byl cały czas zamkniety.
        Troche nie rozumiem jakie problemy mialy by wystapic z turbosprezarką to dwa jakby niezalezne uklady.
        programowo chcę go wyłączyć, ale dodatkowo pomyślałem ,że jak zaślepię na wlocie do egr to nie będzie walił syf na klapę g.
        Ambiente + pakiet na bezdroża
        było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Patrzac jak krązą spaliny w BKD... klapa gasząca nie powinna się syfic... przy TYLKO programowym wylaczeniu EGR a.
          Z drugiej strony nie wiem czy softem mozna wylaczyc EGR na 100%... czyli zamknąc zawor na maxa.... zawsze chyba jakis przeswit pozostaje - trzeba by jakiegos tunera zapytac.
          Ja bym tam nie wyłaczał... a niech sobie EGR działa... ale nie sugeruj się to moje zdanie.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • freekon
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 424

            #6
            ja też bym nie wyłączał, gdyby się nie syfił i nie rozwalała się zębatka, no chyba że jest więcej pożytku z działania niż wad?
            Ambiente + pakiet na bezdroża
            było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm

            Komentarz

            Pracuję...